Reklamace a servis
Zde naleznete informací o tom, jak reklamovat zboží zakoupené v našem obchodě www.kamery-viofo.cz a o možnostech pozáruční opravy vašeho přístroje VIOFO.
Upozornění: Ještě před odesíláním palubní kamery značky VIOFO k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.
Krok č.1
- Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
- Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
- Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
- Proveďte aktualizaci firmware auto kamery (návod)
Poznámka: v případě, že již máte aktuální verze firmware, proveďte aktualizaci znovu. Opakujte tento krok i s jinou micro SD kartou.
Krok č.2
- U modelu s dvěma porty pro napájení (1x na těle přístroje a 1x na GPS držáku) zkontrolujte kontaktní konektory a otestujte připojení napájecího kabelu jak přes GPS držák, tak i přes hlavní port na těle přístroje.
Poznámka:
- Pokud pro napájení autokamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – HK3 Hardwire Kit nebo HK4 Hardwire Kit a maté volný originální napájecí kabel auto kamery VIOFO do zásuvky zapalovače cigaret, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení tímto napájecím kabelem. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
- Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes HK3/HK4 Hardwire Kit. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii.
Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů.
Jak můžu reklamovat zboží?
2. Příprava zboží k odeslaní
Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte reklamační formulář s popisem závady, kopií nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
3. Odešlete zboží
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o.- reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.
Upozornění: Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží
- zakoupené v internetovém obchodě společnosti STANDOL s.r.o. (www.kamery-viofo.cz)
- zakoupené u našich obchodních partnerů
Pro ověření původu vašeho přístroje stačí zaslat sériové číslo přístroje, popř. fakturu, daňový doklad, název obchodu nebo místo kde bylo zboží zakoupeno na naši emailovou adresu info@kamery-viofo.cz.
Lze opravit zboží po skončení záruční doby?
1. Zjištění závady
Ještě před odesláním zboží do servisu se nás zeptejte, pokusíme se Vám najít řešení na dálku. Nebo zkuste najít řešení na našem centru nápovědy, popřípadě na Help Centru VIOFO.
2. Příprava zboží k odeslaní
Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte průvodní dopis s popisem závady. Servis přístrojů VIOFO provádíme výhradně v Číně. Doba opravy přístroje je cca 30 prac. dnů.
3. Odešlete zboží
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o.-reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.
Více info...
Odhadovaná cena opravy cca 2000,-Kč bez DPH. Cena opravy může být bez konzultace se zákazníkem navýšena max. o 20 %. V případě navýšení odhadové ceny za opravu víc než o 20 % bude tato skutečnost oznámena zákazníkovi a vyžadován jeho písemný souhlas. Zákazník se může o průběh u opravy sám zajímat na adrese provozovny nebo na info@kamery-viofo.cz. Na opravené součástí přístroje poskytujeme 3měsíční záruku. Prodávající při převzetí věci k opravě neodpovídá za data a informace kupujícího, jež jsou uložena na HD, pamětích, či dalších nosičích informací, jež jsou součástí věci přebírané k opravě, či jejich případné ztráty.